Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wordpress-seo domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/nesilotomotiv/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114
Kurumsal - Nesil Otomotiv
skip to Main Content
Nesil Otomotiv - Renault ve Dacia Yetkili Servisi
info@nesilotomotiv.com.tr
0(212) 210 37 73

BİZ KİMİZ

Nesil Otomotiv Yedek Parça ve Servis Hizmetleri İthalat İhracat Tic. Ltd. Şti., 2009 yılında Şişli’ de kurulmuş olup, 2019 yılı itibariyle müşteri beklentilerine üst seviyede cevap verebilmek için Piyale Paşa Bulvarındaki yeni servis noktasına taşınmıştır.

Toplam 1600 m² kapalı alan, 400 m² açık alandan oluşan servisimiz Renault & Dacia onarım standartlarına uygun yetkili servis olarak hizmet vermektedir.

Mekanik Atölye: Mekanik Atölyemiz de 8 adet lift bulunmaktadır ve aylık 800 araç hizmet kapasitesine sahiptir.

Karoseri Atölye: Karoseri Atölyemiz de 8 adet beyz bulunmaktadır ve aylık 200 araç hizmet kapasitesine sahiptir.

Servisimizde ayrıca, araç kabul ofisi, müşteri bekleme salonu, vezne, ekspertiz odası, servis müdürü odası, müşteri temsilcisi odası, muhasebe, teknik çalışma odaları, toplantı salonu, yemekhane, soyunma odaları bulunmaktadır.

Servis ekibimiz uzun yıllar Renault Mais tecrübesine sahip, kendi alanlarında uzmanlaşmış sorumluluk sahibi ve güleryüzlü çalışanlardan oluşmaktadır.

Servis ekipmanları, son derece gelişmiş bilgisayar sistemleri ile donatılmış, Renault Mais’in öngördüğü özel aletlerden oluşmaktadır.

ÇEVRE POLİTİKAMIZ

Kuruluşumuz, çevre yönetim sistemini ISO 14001 standardına göre kurmuş olup kararlı ve bilinçli bir şekilde uygulamaktadır.

Çevre politikamızın temeli faaliyetlerimizi çevre ile barışık bir biçimde sürdürmektir.

Bu amaçla; çevre ve insan sağlığının korunmasını ön planda tutmayı, doğal kaynak, enerji ve hammadde kullanımını azaltmayı, geri dönüşümü sağlayacak imkanları araştırararak atıkları çevreye zarar vermeyecek şekilde berteraf etmeyi, yürülükte olan mevzuat ve idari düzenlemelere uymayı, herhangi bir kaza veya acil durum için gerekli önleyici tedbirleri almayı, çalışanların çeve bilincini geliştirmek için gerekli eğitimleri vermeyi, çevre performansımızı sürekli iyileştirmeyi temel ilkeler olarak kabul ederiz.

 

KALİTE POLİTİKAMIZ

Müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutmayı hedefleyen tarzımızla,

Faaliyet alanlarımızın ve servis sunduğumuz kurumla ilgili tüm yenilikler takip ederek,

Piyasa koşullarına uygun ve kusursuz servis hizmeti yapan; sürekli gelişmeyi ve ilerlemeyi sağlayabilen,

Etik değerlere saygılı, takım anlayışı ile çalışabilen,

Personelinin memnuniyetini ve eğitim seviyesini sürekli geliştiren,

Yasal şartlara ve kalite yönetim sistemi şartlarına uyarak alanında rekabet gücü yüksek bir firma olmaktır.

Anlaşmalı Filo Şirketleri